Szeretné, hogy ismét sorban álljanak
a MUNKAVÁLLALÓK a
meghirdetett állásajánlatára?

Ez nem csak álom, Önöknél is visszatérhet ez az állapot!

Mindenhol azt halljuk, hogy MUNKAERŐHIÁNY van Magyarországon
- Minden valamire való munkavállaló külföldre ment dolgozni
- Csak hatalmas fizetésekért lehet megfelelő munkaerőt találni
Pedig van megoldás, csak fel kell ismernünk néhány összefüggést!
Nincs elég jelentkező a meghirdetett állásra!
KOMOLY VERSENYHELYZET ALAKULT KI A MUNKAERŐPIACON
Talán még Ön is emlékszik rá, hogy régen amikor hiánygazdaság volt, a vásárlók sorban álltak a zöld banánért is… ma már ott veszik meg ahol a legszebb, legolcsóbb és leggyorsabban elérhető.

UGYANEZ A FOLYAMAT ZAJLIK A HR VILÁGÁBAN
Megváltozott az emberek médiafogyasztási szokása, új felületeket és új eszközöket kell használni.
A lakosság 80%-a a facebook-on tölti a szabadideje jelentős részét, ezért itt érdemes őket megszólítani!
De ahogy előnye, úgy hátránya is van a közösségi médiának.
Profi marketing tudásra van szükségünk ahhoz,
hogy ne az ellenkezőjét érjük el, mint amit szeretnénk!
Egy átlagos magyar munkavállaló, naponta
63 percet tölt a facebook felületén.
Ezt kell kihasználni ahhoz, hogy elegendő emberhez
eljuthassunk!


Sajnos az már édeskevés, hogy
“Csináltunk a cégnek egy facebook oldalt és azon posztolunk!”
Amatőr megoldásokkal gyakran több kárt okoznak a cégek maguknak, mint amennyi hasznot hoz egy-egy ilyen megmozdulás.
Nincs elég jelentkező a meghirdetett állásra!
Egy ilyen kampány több ponton is elvérezhet:
Ez az a 4 terület az, ahol a megváltozott munkaerőpiaci feltételekhez lassan alkalmazkodó cégek többsége elcsúszik:
- Nem érnek el megfelelő számú embert és így nem lesz elég jelentkező a meghirdetett pozícióra. Tipikus hiba, hogy ilyenkor a cégek többsége kijelenti, hogy a facebook nem működik és nem is próbálkozik többet.
- Nem a megfelelő embereket érik el és olyanok jelentkeznek, akik sokszor még távolról sem közelítik meg a munkáltatói elvárásokat.
Ezeknek a feldolgozásával rengeteg felesleges idejük és energiájuk megy el a HR-eseknek.
- A legtöbb cég általában nagyon megnehezíti a jelentkezés feltételeit.
pl. a jelentkezéskor rögtön önéletrajzot kérnek be. Azoknak az embereknek akik “jó munkaerők” valószínűleg nincs naprakészen aktualizált cv-jük amit azonnal csatolhatnának, mert jelenleg is dolgoznak valahol.
- A jelentkezőkkel későn veszik fel a kapcsolatot.
Az a tapasztalat, hogy ha 1-2 munkanapon belül nem veszik fel a kapcsolatot a legígéretesebbnek tűnő jelentkezőkkel, máris sokat romlik az esélye annak, hogy felvehessék Őket a céghez. Gyakran halljuk, hogy mire kapcsolatba lépnek velük, már el is helyezkedtek valahol MÁSHOL.
A jóhír az, hogy van megoldás
és akár már a jövő héttől Önnél is
újra sorban állhatnak a munkavállalók!
A fenti helyzeteknek a kezelésére fejlesztettük ki az OnlieneToborzás ® szolgáltatásunkat, amiben Önnek csak meg kell határoznia, hogy milyen munkaerőre van szüksége és mi kialakítunk egy olyan rendszert amiből folyamatosan jönnek az új jelentkezők akik
- tisztában vannak a munka feltételeivel
- jelentkeznek az állásra
- megadják az elérhetőségeiket
- válaszolnak néhány bevezető kérdésre
és várják, hogy Önök felvegyék velük a kapcsolatot!


Az OnlineToborzás ® szolgáltatásunk keretében
- összeállítjuk Ön helyett a megjelenítendő hirdetéseket
- feltöltjük őket a facebook felületeire,
- biztosítjuk, az elegendő számú megjelenést,
- csak az Ön által előírt követelményeknek megfelelő embereknek jelenítjük meg a hirdetések.
- kezeljük az esetleges negatív hozzászólásokat és ezekről jelentést küldünk az Ön részére,
- kialakítunk egy karrier oldalt, amin keresztül a jelentkezők megadhatják az adataikat és jelentkezhetnek az állásra
- az Ön számára minden egyes jelentkezőről AZONNAL értesítést küld a rendszerünk e-mailban, hogy 24 órán belül fel tudják venni a kapcsolatot a jelentkezővel (legalább egy telefonos időpont egyeztetés vagy interjú nagyon fontos)
- Egy online excel táblázatban is átadjuk a jelentkezőket, amiben Ön el tudja küldeni a jelöltekről a visszajelzéseit, ami alapján finomhangolni tudjuk a toborzási kampányt.
Ezzel a módszerrel az európai piacon piacvezetőnek számítunk és bár a nagy munkaerőtoborzó cégek is próbálják lemásolni, folyamatosan előttük járunk mind hatékonyság, mind ár-értékarány szempontjából.
Eddig több mint 30 millió forintot költöttünk ilyen típusú hirdetésekre, tapasztalatainkat be tudjuk építeni az Önöknek készített kampányainkba is.
Megbízóink 73%-a 2 hónapon belül új megbízással keres fel bennünket.