Szeretné, hogy ismét sorban álljanak

a MUNKAVÁLLALÓK a

meghirdetett állásajánlatára?

Ez nem csak álom, Önöknél is visszatérhet ez az állapot!

Mindenhol azt halljuk, hogy MUNKAERŐHIÁNY van Magyarországon

  • Minden valamire való munkavállaló külföldre ment dolgozni
  • Csak hatalmas fizetésekért lehet megfelelő munkaerőt találni

Pedig van megoldás, csak fel kell ismernünk néhány összefüggést!

Nincs elég jelentkező a meghirdetett állásra!

KOMOLY VERSENYHELYZET ALAKULT KI A MUNKAERŐPIACON

Talán még Ön is emlékszik rá, hogy régen amikor hiánygazdaság volt, a vásárlók sorban álltak a zöld banánért is… ma már ott veszik meg ahol a legszebb, legolcsóbb és leggyorsabban elérhető.

UGYANEZ A FOLYAMAT ZAJLIK A HR VILÁGÁBAN

Megváltozott az emberek médiafogyasztási szokása, új felületeket és új eszközöket kell használni.

 A lakosság 80%-a a facebook-on tölti a szabadideje jelentős részét, ezért itt érdemes őket megszólítani!

 

De ahogy előnye, úgy hátránya is van a közösségi médiának.

 

Profi marketing tudásra van szükségünk ahhoz,

hogy ne az ellenkezőjét érjük el, mint amit szeretnénk!

Egy átlagos magyar munkavállaló, naponta

63 percet tölt a facebook felületén.

Ezt kell kihasználni ahhoz, hogy elegendő emberhez

eljuthassunk!

Sajnos az már édeskevés, hogy

“Csináltunk a cégnek egy facebook oldalt és azon posztolunk!”

Amatőr megoldásokkal gyakran több kárt okoznak a cégek maguknak, mint amennyi hasznot hoz egy-egy ilyen megmozdulás.

Nincs elég jelentkező a meghirdetett állásra!

Egy ilyen kampány több ponton is elvérezhet:

Ez az a 4 terület az,  ahol a megváltozott munkaerőpiaci feltételekhez lassan alkalmazkodó cégek többsége elcsúszik:

  1. Nem érnek el megfelelő számú embert és így nem lesz elég jelentkező a meghirdetett pozícióra. Tipikus hiba, hogy ilyenkor a cégek többsége kijelenti, hogy a facebook nem működik és nem is próbálkozik többet.
  2. Nem a megfelelő embereket érik el és olyanok jelentkeznek, akik sokszor még távolról sem közelítik meg a munkáltatói elvárásokat.
    Ezeknek a feldolgozásával rengeteg felesleges idejük és energiájuk megy el a HR-eseknek.
  3. A legtöbb cég általában nagyon megnehezíti a jelentkezés feltételeit.
    pl. a jelentkezéskor rögtön önéletrajzot kérnek be. Azoknak az embereknek akik “jó munkaerők” valószínűleg nincs naprakészen aktualizált cv-jük amit azonnal csatolhatnának, mert jelenleg is dolgoznak valahol.
  4. A jelentkezőkkel későn veszik fel a kapcsolatot.
    Az a tapasztalat, hogy ha 1-2 munkanapon belül nem veszik fel a kapcsolatot a legígéretesebbnek tűnő jelentkezőkkel, máris sokat romlik az esélye annak, hogy felvehessék Őket a céghez. Gyakran halljuk, hogy  mire kapcsolatba lépnek velük, már el is helyezkedtek valahol MÁSHOL.

A jóhír az, hogy van megoldás

és akár már a jövő héttől Önnél is

újra sorban állhatnak a munkavállalók!

A fenti helyzeteknek a kezelésére fejlesztettük ki az OnlieneToborzás ®   szolgáltatásunkat, amiben Önnek csak meg kell határoznia, hogy milyen munkaerőre van szüksége és mi kialakítunk egy olyan rendszert amiből folyamatosan jönnek az új jelentkezők akik

  • tisztában vannak a munka feltételeivel
  • jelentkeznek az állásra
  • megadják az elérhetőségeiket
  • válaszolnak néhány bevezető kérdésre

és várják, hogy Önök felvegyék velük a kapcsolatot!

Az OnlineToborzás ® szolgáltatásunk keretében

  • összeállítjuk Ön helyett a megjelenítendő hirdetéseket
  • feltöltjük őket a facebook felületeire,
  • biztosítjuk, az elegendő számú megjelenést,
  • csak az Ön által előírt követelményeknek megfelelő embereknek jelenítjük meg a hirdetések.
  • kezeljük az esetleges negatív hozzászólásokat és ezekről jelentést küldünk az Ön részére,
  • kialakítunk egy karrier oldalt, amin keresztül a jelentkezők megadhatják az adataikat és jelentkezhetnek az állásra
  • az Ön számára minden egyes jelentkezőről AZONNAL értesítést küld a rendszerünk e-mailban, hogy 24 órán belül fel tudják venni a kapcsolatot a jelentkezővel (legalább egy telefonos időpont egyeztetés vagy interjú nagyon fontos)
  • Egy online excel táblázatban is átadjuk a jelentkezőket, amiben Ön el tudja küldeni a jelöltekről a visszajelzéseit, ami alapján finomhangolni tudjuk a toborzási kampányt.

Ezzel a módszerrel az európai piacon piacvezetőnek számítunk és bár a nagy munkaerőtoborzó cégek is próbálják lemásolni, folyamatosan előttük járunk mind hatékonyság, mind ár-értékarány szempontjából.

Eddig több mint 30 millió forintot költöttünk ilyen típusú hirdetésekre, tapasztalatainkat be tudjuk építeni az Önöknek készített kampányainkba is.

Megbízóink 73%-a 2 hónapon belül új megbízással keres fel bennünket.

Ha Ön is szeretné, hogy újra tömegesen jelentkezzenek egy-egy meghirdetett munkakörére, akkor töltse ki az alábbi űrlapot! Munkatársuk felveszi Önnel a kapcsolatot és küldjük az együttműködés részleteit!

Segítünk új munkatársakat toborozni Önnek!

MEGRENDELŐINK:

Nincs elég jelentkező a meghirdetett állásra!

HR MESTERELME TALÁLKOZÓ