Gondolkodott már azon, hogy miért tűnik néhány cégvezetőnek olyan könnyűnek egy új vállalkozás elindítása, új termék tesztelése, míg mások hónapokig, sőt évekig szenvednek vele?
A válasz gyakran egyszerűbb, mint gondolná: aki már csinált ilyet, tudja, mire kell figyelni.
Az első sikeres vállalkozás után a legtöbb cégvezető fejében kialakul egyfajta „recept”, amit bármilyen új ötletre alkalmazni tud.
De van itt egy buktató: a mai világban rengeteg lehetőség van, és könnyű elveszni köztük. Ha minden egyes ötletet hónapokig tesztelgetünk, akkor a végén lemaradunk a piacról, vagy ami még rosszabb: belefektetünk pénzt és időt valamibe, ami sosem térül meg.
A hagyományos piackutatás drága és lassú. Két-három hónap, mire elkészül egy jelentés, tele számokkal, elemzésekkel, ábrákkal. De valljuk be: mire elkészül a tanulmány, addigra a piac már rég megváltozott.
MIÉRT ÉRDEMES GYORS PIACFELMÉRÉST VÉGEZNI?
Gondoljon bele: ha van egy új ötlete, a legfontosabb kérdés az, hogy van-e rá fizetőképes kereslet. Ha erre nem kap választ időben, akkor az egész projekt veszélybe kerülhet.
A mi módszerünk épp ezért más:
✅ Nem elméleti elemzéseket és piaci jelentéseket adunk, hanem valós érdeklődőket.
✅ Pár nap alatt összerakunk egy 1.0-ás kampányt, ami ugyan nem tökéletes, de már alkalmas arra, hogy megmutassa: van-e kereslet.
✅ Az első héten akár 10–15 érdeklődő is jelentkezhet – ezekkel az emberekkel már lehet beszélgetni, felmérni az igényeiket, és akár azonnali üzletet kötni.
Ez a módszer nem arról szól, hogy heteket vagy hónapokat töltünk elemzéssel. Itt azonnali reakciókra építünk:
– Ha most 15 érdeklődőt tudunk hozni, akkor később 150-et is tudunk.
– Ha van kereslet, a hirdetések skálázhatók.
– Ha nincs érdeklődés, legalább nem éget el hónapokat és pénzt egy rossz ötletre.
MI NEM EGY HAGYOMÁNYOS ÜGYNÖKSÉG VAGYUNK
Fontos tudnia: nálunk a kampányát nem egy junior kolléga fogja „elbohóckodni”. Az Ön ötlete nem kerül át egy gyakornok asztalára. A teljes kampányt én, Nagy Gábor, személyesen készítem el, a 20 éves online marketing és toborzási tapasztalatomra építve.
Látjuk, hogy a cégeknek most erre van szükségük: gyors piacfelmérésre, valós igények validálására, nem pedig hosszadalmas piackutatási tanulmányokra.
Ezért indítjuk ezt az új üzleti lábat a munkaerő-toborzás mellett – hogy valódi segítséget tudjunk nyújtani azoknak a cégvezetőknek, akik már nem tanulni szeretnének, hanem eredményt akarnak.
Fontos viszont:
Havonta legfeljebb 3 új ügyféllel tudunk együtt dolgozni ebben a rendszerben. Nem kapacitáshiányból, hanem azért, mert minden projektet 100%-os figyelemmel és szakértelemmel viszünk végig.
Ha úgy érzi, Ön a következő lehet, foglaljon időpontot most, és néhány nap alatt kiderítjük, van-e valódi kereslet az ötletére!
20 ÉV TAPASZTALATTAL SEGÍTEK
Több mint 20 éve foglalkozom online marketinggel, és pontosan tudom, mi kell ahhoz, hogy egy új ötlet ne csak terv maradjon, hanem valódi, bevételt termelő üzlet legyen. Ha szeretné, hogy megnézzük, az új ötlete működőképes-e, adja meg az adatait, és hamarosan keresni fogjuk Önt időpont-egyeztetés céljából.
ELŐZZE MEG A KONKURENCIÁT – JELENTKEZZEN MOST, ÉS NÉHÁNY NAP ALATT KIDERÜL, VAN-E FIZETŐKÉPES KERESLET AZ ÖTLETÉRE!
📞 Nagy Gábor – online marketing és toborzási szakértő, 20 év tapasztalattal
🚀 Havonta csak 3 új projektet tudunk vállalni.
FOGLALJON IDŐPONTOT MOST AZ ALÁBBI NAPTÁRBAN!