onlinetoborzás.hu

Online Toborzás 2019 – FŐOLDAL

Szeretné, hogy ismét sorban álljanak

a MUNKAVÁLLALÓK a

meghirdetett állásajánlatára?

Ez nem csak álom, Önöknél is visszatérhet ez az állapot!

Az Onlinetoborzás céggel 2 éve kezdtünk dolgozni, folyamatosan keresünk kollegákat segítségükkel is. Együttműködő, rugalmas cég, és a mára kialakult,  hihetetlenül nehéz munkaerőhelyzetben is sikerül mindig egy-két jó kollegát szerezniük!
Gazsi Zoltán

ügyvezető, EISBERG HUNGARY Kft.

Mindenhol azt halljuk, hogy MUNKAERŐHIÁNY van Magyarországon

  • Minden valamire való munkavállaló külföldre ment dolgozni
  • Csak hatalmas fizetésekért lehet megfelelő munkaerőt találni
Többször hirdettünk hónapokig a vezető álláskereső portálokon zéró eredménnyel. Egyetlen kivétel akadt, ez pedig az OnlineToborzás.hu, mely elsősorban a közösségi médiákat célozza hirdetéseivel. Egy építési vállalkozó ismerősömtől hallottam, hogy a cégről, neki megoldotta a munkaerő gondjait. Elmondhatom, hogy nekünk is. Napok alatt jönnek a jó jelentkezők! A cég munkatársainak segítőkészsége, hozzáállása pedig igazán példaértékű.

Manapság ők a legjobbak!

Dr. Várnagy Emese

vezérigazgató, IVM Zrt

Pedig van megoldás, csak fel kell ismernünk néhány összefüggést!

Nincs elég jelentkező a meghirdetett állásra!

KOMOLY VERSENYHELYZET ALAKULT KI A MUNKAERŐPIACON

Talán még Ön is emlékszik rá, hogy régen amikor hiánygazdaság volt, a vásárlók sorban álltak a zöld banánért is… ma már ott veszik meg ahol a legszebb, legolcsóbb és leggyorsabban elérhető.

Veletek dolgozni egyszerűen remek. Gyorsan és hatékonyan dolgoztok, segítőkészek és közvetlenek vagytok. Nagyon rugalmasak vagytok és becsülendően korrekt az üzleti hozzáállásotok. Amit elvállatok azt teljesítitek ha törik, ha szakad. Megkönnyíti a munkámat az összefoglaló táblázat amit küldtök a jelentkezők adataival, mert így minden egy helyen van, nem kell e-mailekből összeböngésznem, és bele is írhatom hogy éppen hol tartunk a felvételi folyamatban az adott jelölttel.
Mindenkinek ajánlom aki gyorsan, hatékonyan, kényelmesen, és garantált eredménnyel szeretne toborozni. 🙂
Gere Márta Georgina

Gere Pékség

UGYANEZ A FOLYAMAT ZAJLIK MOST A HR VILÁGÁBAN

Megváltozott az emberek médiafogyasztási szokása, új felületeket és új eszközöket kell használni.

 A lakosság 80%-a a facebook-on tölti a szabadideje jelentős részét, ezért itt érdemes őket megszólítani!

De ahogy előnye, úgy hátránya is van a közösségi médiának.

 

Profi marketing tudásra van szükségünk ahhoz,

hogy ne az ellenkezőjét érjük el, mint amit szeretnénk!

Vidéki telephelyünkre kerestünk több pozícióra munkavállalókat. Az Onlinetoborzás bizonyította, hogy valóban profik. Az érintett területről széleskörű tapasztalattal rendelkeztek, és pillanatok alatt elkészítették a kampányokat. Rövid idő alatt sok-sok jelentkező érkezett, még válogatni is tudtunk. Csak ajánlani tudom őket.
Jakab Zsuzsa

HR vezető, Prímaenergia Zrt.

Egy átlagos magyar munkavállaló, naponta

63 percet tölt a facebook felületén.

Ezt kell kihasználni ahhoz, hogy elegendő emberhez

eljuthassunk!

Sajnos az már édeskevés, hogy “Csináltunk a cégnek egy facebook oldalt és azon posztolunk!”
Amatőr megoldásokkal gyakran több kárt okoznak a cégek maguknak, mint amennyi hasznot hoz egy-egy ilyen megmozdulás.
A toborzás gyors volt és eredményes: 3 hét alatt több mint 20 jeletkező érkezett! Tudták mire jelentkeznek, nem kellett nekik semmit magyarázni és „eladni” a munkát. Sokkal hatékonyabb volt, mint a vásárolt adatbázisok, olyan pályázók érkeztek amilyeneket szerettem volna. Megnyugtató érzés, hogy ha ismét új értékesítő munkatársakra lesz szükségem, csak vissza kell kapcsoltatnom a toborzási kampányt és ismét válogathatok majd a jobbnál- jobb jeletkezők közül!
Sereginé Jánvári Enikő

Otthon Centrum partner, Recotrans Ingatlanforgalmazó Kft.

Nincs elég jelentkező a meghirdetett állásra!

Egy ilyen kampány több ponton is elvérezhet:

Ez az a 4 terület az,  ahol a megváltozott munkaerőpiaci feltételekhez lassan alkalmazkodó cégek többsége elcsúszik:

  1. Nem érnek el megfelelő számú embert és így nem lesz elég jelentkező a meghirdetett pozícióra. Tipikus hiba, hogy ilyenkor a cégek többsége kijelenti, hogy a facebook nem működik és nem is próbálkozik többet.
  2. Nem a megfelelő embereket érik el és olyanok jelentkeznek, akik sokszor még távolról sem közelítik meg a munkáltatói elvárásokat.Ezeknek a feldolgozásával rengeteg felesleges idejük és energiájuk megy el a HR-eseknek.
  3. A legtöbb cég általában nagyon megnehezíti a jelentkezés feltételeit.pl. a jelentkezéskor rögtön önéletrajzot kérnek be. Azoknak az embereknek akik “jó munkaerők” valószínűleg nincs naprakészen aktualizált cv-jük amit azonnal csatolhatnának, mert jelenleg is dolgoznak valahol.
  4. A jelentkezőkkel későn veszik fel a kapcsolatot. Az a tapasztalat, hogy ha 1-2 munkanapon belül nem veszik fel a kapcsolatot a legígéretesebbnek tűnő jelentkezőkkel, máris sokat romlik az esélye annak, hogy felvehessék Őket a céghez. Gyakran halljuk, hogy  mire kapcsolatba lépnek velük, már el is helyezkedtek valahol MÁSHOL.

A jóhír az, hogy van megoldás

és akár már a jövő héttől Önnél is

újra sorban állhatnak a munkavállalók!

A mai megváltozott, modern világban – figyelembe véve a munkaerőpiac beszűkülését is – a korábban jól megszokott toborzási módszerek már nem hozták a várt eredményeket. A közösségi média hatalmas népszerűsége egyértelművé tette, hogy a munkáltatóknak is új lehetőségek után kell nézniük.
Sokkal szélesebb körben, direktebben és célzottabban érhető el az a célcsoport, akinek a hirdetéseinket szánjuk. Emellett nem csak azokhoz jutunk el így, akik aktívan mozognak a munkaerőpiacon, hanem olyanokhoz is akik csak gondolkodnak, vagy épp nem is gondoltak még a váltásra. Mivel ők még nem értek a tényleges keresés fázisába, nem olvassák az újságban vagy állásportálokon található hirdetéseket tehát normál esetben el sem juthatnánk hozzájuk.
Ajánlottuk már ezt a szolgáltatást másoknak is azzal a megjegyzéssel, hogy akkor lehet ez a típusú keresés a legeredményesebb, ha mi magunk is tudunk valami egyedit, valami mást nyújtani, ami megkülönböztet, vonzóbbá tehet bennünket.
Sashalmi Erika

HR vezető , /// VTES Kft.

A fenti helyzeteknek a kezelésére fejlesztettük ki az OnlieneToborzás ®  szolgáltatásunkat, amiben Önnek csak meg kell határoznia, hogy milyen munkaerőre van szüksége és mi kialakítunk egy olyan rendszert, amiből folyamatosan jönnek az új jelentkezők akik

  • tisztában vannak a munka feltételeivel
  • jelentkeznek az állásra
  • megadják az elérhetőségeiket
  • válaszolnak néhány bevezető kérdésre

és várják, hogy Önök felvegyék velük a kapcsolatot!

8 éve dolgozunk az ingatlanpiacon Miskolc és Eger környékén és folyamatos problémánk volt, hogy nem találtunk elég értékesítő munkatársat. A módszer segítségével 3 hónap alatt elértük, hogy nincs több üres munkatársi hely az irodánkban!
Szamosi Barna - Otthon Centrum

Az OnlineToborzás ® szolgáltatásunk keretében

  • összeállítjuk Ön helyett a megjelenítendő hirdetéseket
  • feltöltjük őket a facebook felületeire,
  • biztosítjuk, az elegendő számú megjelenést,
  • csak az Ön által előírt követelményeknek megfelelő embereknek jelenítjük meg a hirdetések.
  • kezeljük az esetleges negatív hozzászólásokat és ezekről jelentést küldünk az Ön részére,
  • kialakítunk egy karrier oldalt, amin keresztül a jelentkezők megadhatják az adataikat és jelentkezhetnek az állásra
  • az Ön számára minden egyes jelentkezőről AZONNAL értesítést küld a rendszerünk e-mailban, hogy 24 órán belül fel tudják venni a kapcsolatot a jelentkezővel (legalább egy telefonos időpont egyeztetés vagy interjú nagyon fontos)
  • Egy online excel táblázatban is átadjuk a jelentkezőket, amiben Ön el tudja küldeni a jelöltekről a visszajelzéseit, ami alapján finomhangolni tudjuk a toborzási kampányt.
Munkatárs keresésbe kezdtünk közel fél évvel ezelőtt. Bár értünk el gyenge részeredményeket, de megfelelő munkatársat nem találtunk. Egy dolog szaladt csak a tervezett fölé, és az a költség volt.
Ezután rendeltünk egy OnlineToborzási kampányt. Az eredmény minden várakozásunkat meghaladta. Csak az előszűrés önmagában megfizethetetlen. 1 hét alatt 130 potenciális jelentkező érkezett. Egy hét alatt jobb eredményt értünk el, mint korábban fél év alatt.
Klausz Norbert - BCC Hungary Kft.

Ezzel a módszerrel az európai piacon piacvezetőnek számítunk és bár a nagy munkaerőtoborzó cégek is próbálják lemásolni, folyamatosan előttük járunk mind hatékonyság, mind ár-értékarány szempontjából.

Eddig több mint 30 millió forintot költöttünk ilyen típusú hirdetésekre és a megszerzett tapasztalatainkat

be tudjuk építeni az Önöknek készített kampányainkba is.

Megbízóink 73%-a 2 hónapon belül új megbízással keres fel bennünket.

Ha Ön is szeretné, hogy újra tömegesen jelentkezzenek egy-egy meghirdetett munkakörére, akkor töltse ki az alábbi űrlapot! Munkatársuk felveszi Önnel a kapcsolatot és küldjük az együttműködés részleteit!

Ami a technikán és a szakértelem mellett még tetszett az a hozzáállásotok! A szerdai egyeztetésünk után 2 nap alatt össze lett rakva a komplett kampány, és hétvégén már jöttek is a jelentkezők! Ami még fontos, hogy perceken belül választ kaptam az e-mailekre.
Ez a hatékony munka kulcsa!
Oszlánczi Réka

Ügyvezető - Tulajdonos, Creppy Palacsintaház

KÉRJEN AJÁNLATOT ÖN IS!

Segítünk új munkatársakat toborozni Önnek!

MEGRENDELŐINK:

Az eddigi legjobb toborzó kampány volt amit kipróbáltam. Nagyon sok jelentkezőt kaptam akikből sikeresen fel tudtam venni 5 embert. Köszönöm.

Turczer József Krisztián

Irodavezető, Otthon Centrum

Teljes mértékben elégedettek vagyunk az önök által kínált szolgáltatással. A jelentkezők nagyon jól megvannak szűrve.
Köszönjük az összesítő táblázatot, ami jól átlátható és így nagyban megkönnyíti a munkánkat.

Fejes István

ügyvezető, Aqua Food Speed Kft.

A szolgáltatásukkal teljes mértékben elégedettek voltunk, csak ajánlani tudjuk Önöket! A jelentkezők száma lényegesen megugrott a kampányok során, volt lehetőségünk „válogatni”.

Kardos Krisztina

humánpolitikai vezető, Gyermelyi Zrt.

Az egyik legjobb kollégánk egyébként, pont az OnlineToborzásra jelentkezett, és innen vettük fel.
A többi irodánknak én kifejezetten ajánlottalak benneteket.i.

Dr. Wimmental András

Irodavezető / office sales manager, Otthon Centrum Budapest VII kerület

Nincs elég jelentkező a meghirdetett állásra!