A facebook hirdetéskezelő rendszerében hónapokkal ezelőtt új szabályokat vezettek be
Ha facebook hirdetésekkel keres új munkatársakat, akkor az elmúlt napokban találkozhatott a címben szereplő figyelmeztetéssel.
A facebook hirdetéskezelő rendszerében hónapokkal ezelőtt új szabályokat vezettek be, most ezeknek a betartását ellenőrzik az algoritmusok.
Ahol a szabályváltozásokat nem követte le a hirdető, ott azonnali letiltásokra lehet számítani.
Ha érdekeli hogyan tudja aktiválni letiltott álláshirdetéseit, olvasson tovább!
Mint ahogy bizonyára Ön is tudja, néhány éve az álláshirdetések a facebookon egy külön kategóriába, úgynevezett foglalkoztatottság kategóriába kerültek.
Addig nagyon lehetett célozni, meg tudtuk adni az ideális jelölt különböző tulajdonságait, hogy kiket szeretnénk elérni, viszont az ilyesfajta célcsoport meghatározás a szabályváltozások után már diszkriminációnak minősült.
Elvették tőlünk a mesterlövész puskát, amivel pontosan meg tudtuk határozni, hogy milyen munkatársakat szeretnénk, egyedül a területi célzást hagyták meg, hogy lokális kampányokra azért maradjon lehetőség.
A toborzásra továbbra is a facebook felülete maradt a legalkalmasabb
messze felül múlva más platformokat, de alkalmazkodni kellett a szabályokhoz, új módszerek kidolgozására volt szükség, de ezt most nem részletezném.
A megmaradt területi célzásban mindössze kétféle kategóriából lehetett választani:
az egyik például Szeged 20 kilométeres körzetében élők
a másik a példánál maradva Szeged 20 km-es körzetében élő és mostanában ott járt emberek kategória volt.
Toborzás szempontjából számunkra a „mostanában ott járt emberek” nem voltak relevánsak, ezért mindig az adott helyen élőkre céloztunk kampányainkkal.
Na ezt a két célzási lehetőséget néhány hete a facebook nemes egyszerűséggel összevonta és azóta csak a második kategória szűrése lehetséges, vagyis az ott élő és mostanában ott járt embereknek tudunk csak hirdetni.
Erre sürgősen megoldást kellett találni. Azzal, hogy a facebook a hirdetéseket azoknak is megjeleníti, akik nem élnek az adott területen csak épp az elmúlt néhány napban ott jártak, a célzás pontatlanná válik. Nem szívesen költ az ember olyan munkavállalók elérésére, akik lehet, hogy több 100 kilométerre élnek és a hirdetés számukra így nem releváns.
Ismét gyors alkalmazkodásra, hatékony megoldások bevezetésére volt szükség. Megjegyzem csapatunk folyamatosan ezen dolgozik. Újításaink kiemelkedően jól teljesítenek, ismét megugrottuk a feladatot. 🙂
Ami a letiltásokat illeti, az elutasítások egyik oka az az apróság lehet, hogy még a régi célzás van beállítva vagyis a Szeged 20 kilométeres körzetében élők, de mostanra ilyen kategória már nem létezik.
Pillanatok alatt tudja ezt orvosolni, ha belép a hirdetéskezelőbe és átállítja az új, ….. település 20 km-es körzetében élő és mostanában ott járt kategóriára.
Ez egy apró változtatás, de többektől hallom, hogy napokig nem veszik észre, hogy leálltak a hirdetéseik, vagy tudják, de nem világos mi is a teendő.
Remélem tudtam segíteni, hogy zavartalanul érkezzenek Önökhöz a jelentkezők a facebook hirdetéseiken keresztül!
Ha nem szeretne folyamatosan a szabályváltozások és beállítások miatt idegeskedni, vagy hiába készít vonzó álláshirdetéseket, mégsem érkeznek az elvárt minőségű jelentkezők, bízza ránk ezt a feladatot.
Mi megoldunk minden toborzási kihívást, Önnek csak válogatnia kell a jelentkezők között!
Kérem, foglaljon egy időpontot az onlinetoborzas.hu oldalon és bemutatom a rendszerünk működését egy rövid 30 perces konzultáció keletein belül!
Remélem hamarosan találkozunk!