„Hirdetésedet elutasítottuk!”

A facebook hirdetéskezelő rendszerében hónapokkal ezelőtt új szabályokat vezettek be

Ha facebook hirdetésekkel keres új munkatársakat, akkor az elmúlt napokban találkozhatott a címben szereplő figyelmeztetéssel.
A facebook hirdetéskezelő rendszerében hónapokkal ezelőtt új szabályokat vezettek be, most ezeknek a betartását ellenőrzik az algoritmusok.
Ahol a szabályváltozásokat nem követte le a hirdető, ott azonnali letiltásokra lehet számítani.

Ha érdekeli hogyan tudja aktiválni letiltott álláshirdetéseit, olvasson tovább!

Mint ahogy bizonyára Ön is tudja, néhány éve az álláshirdetések a facebookon egy külön kategóriába, úgynevezett foglalkoztatottság kategóriába kerültek. 
Addig nagyon lehetett célozni, meg tudtuk adni az ideális jelölt különböző tulajdonságait, hogy kiket szeretnénk elérni, viszont az ilyesfajta célcsoport meghatározás a szabályváltozások után már diszkriminációnak minősült. 
Elvették tőlünk a mesterlövész puskát, amivel pontosan meg tudtuk határozni, hogy milyen munkatársakat szeretnénk, egyedül a területi célzást hagyták meg, hogy lokális kampányokra azért maradjon lehetőség.

A toborzásra továbbra is a facebook felülete maradt a legalkalmasabb

messze felül múlva más platformokat, de alkalmazkodni kellett a szabályokhoz, új módszerek kidolgozására volt szükség, de ezt most nem részletezném. 

A megmaradt területi célzásban mindössze kétféle kategóriából lehetett választani:


  • az egyik például Szeged 20 kilométeres körzetében élők

  • a másik a példánál maradva Szeged 20 km-es körzetében élő és mostanában ott járt emberek kategória volt.

Toborzás szempontjából számunkra a „mostanában ott járt emberek” nem voltak relevánsak, ezért mindig az adott helyen élőkre céloztunk kampányainkkal.

Na ezt a két célzási lehetőséget néhány hete a facebook nemes egyszerűséggel összevonta és azóta csak a második kategória szűrése lehetséges, vagyis az ott élő és mostanában ott járt embereknek tudunk csak hirdetni.

Erre sürgősen megoldást kellett találni. Azzal, hogy a facebook a hirdetéseket azoknak is megjeleníti, akik nem élnek az adott területen csak épp az elmúlt néhány napban ott jártak, a célzás pontatlanná válik. Nem szívesen költ az ember olyan munkavállalók elérésére, akik lehet, hogy több 100 kilométerre élnek és a hirdetés számukra így nem releváns. 
Ismét gyors alkalmazkodásra, hatékony megoldások bevezetésére volt szükség.  Megjegyzem csapatunk folyamatosan ezen dolgozik. Újításaink kiemelkedően jól teljesítenek, ismét megugrottuk a feladatot. 🙂 

Ami a letiltásokat illeti, az elutasítások egyik oka az az apróság lehet, hogy még a régi célzás van beállítva vagyis a Szeged 20 kilométeres körzetében élők, de mostanra ilyen kategória már nem létezik.
Pillanatok alatt tudja ezt orvosolni, ha belép a hirdetéskezelőbe és átállítja az új, ….. település 20 km-es körzetében élő és mostanában ott járt kategóriára.
Ez egy apró változtatás, de többektől hallom, hogy napokig nem veszik észre, hogy leálltak a hirdetéseik, vagy tudják, de nem világos mi is a teendő. 

Remélem tudtam segíteni, hogy zavartalanul érkezzenek Önökhöz a jelentkezők a facebook hirdetéseiken keresztül!

Ha nem szeretne folyamatosan a szabályváltozások és beállítások miatt idegeskedni, vagy hiába készít vonzó álláshirdetéseket, mégsem érkeznek az elvárt minőségű jelentkezők, bízza ránk ezt a feladatot. 
Mi megoldunk minden toborzási kihívást, Önnek csak válogatnia kell a jelentkezők között!


Kérem, foglaljon egy időpontot az onlinetoborzas.hu oldalon és bemutatom a rendszerünk működését egy rövid 30 perces konzultáció keletein belül!


Remélem hamarosan találkozunk!

 

Megosztás:

Foglaljon időpontot, hogy Önnek is segíthessek megoldani a toborzási problémáit! ⏰✨
Ez az egy óra kizárólag az Ön toborzási kihívásairól szól majd!

Már 10 éve foglalkozom online munkaerő toborzással , aminek a tapasztalatait szívesen megosztom Önnel 
 TELJESEN INGYEN! 🎯💡

Cserébe csak két dolgot kérek:
👉 Írja meg, mi a legnagyobb toborzási kihívása.
👉 Jöjjön el a megbeszélt időpontra. 😊

Válasszon egy Önnek is megfelelő időpontot!

További cikkek és tanulmányok:

Facebook álláshirdetés készítés
Blog

Célzott toborzás a Facebookon: a legjobb módszerek cégeknek

Állásportálok vs. Saját toborzó kampány A munkaerőpiac egyre inkább az online térbe helyeződik át, és ebben kiemelt szerepet játszik a közösségi média, különösen a Facebook. A megfelelő álláshirdetés létrehozása azonban nemcsak a technológiai lehetőségek ismeretét igényli, hanem stratégiai gondolkodást is, hogy az ideális jelöltek ne csak lássák, hanem meg is

Tovább olvasom »
Beszerzo-toborzas-esettanulmany.
Blog

Fejvadász nélküli fejvadászat – Hatékony toborzás másképp

A toborzás világa folyamatosan változik, és az új trendek gyakran új megoldásokat igényelnek. A hagyományos fejvadász szolgáltatások helyett egyre többen keresnek költséghatékonyabb, mégis professzionális alternatívákat. De vajon lehetséges-e hatékony toborzást végezni fejvadász nélkül? A válasz határozott igen, ha a megfelelő módszereket alkalmazza. Miért érdemes újragondolni a fejvadászati megoldásokat? A hagyományos

Tovább olvasom »
Értékesítő toborzás gyorsan és hatékonyan Online toborzás
Blog

Hogyan találjon profi ÉRTÉKESÍTŐket gyorsan és egyszerűen?

Az értékesítőtoborzás gyakran időigényes és kihívásokkal teli folyamat, különösen akkor, ha a cél a legjobb szakemberek megszólítása hatékonyan. Az Online Toborzás legutóbbi HR reggelijén éppen ezt a témát jártuk körül, és bemutattuk, hogyan érhetünk el kiemelkedő eredményeket korszerű toborzási technikákkal. Az esemény fókuszában nemcsak az álláskereső értékesítők, hanem az aktív

Tovább olvasom »