A HR-esek nem szeretik a teszteket.
Nem is csoda, számtalan szolgáltató házal náluk, tukmálva a portékáját.
Kár…
A tesztek pedig akár életeket is menthetnek.
Ha kihagyjuk a folyamatból, azzal komoly kockázatot vállalunk.
Lehet, hogy tökéletesnek tűnik egy jelölt, megfelel szakmailag, illik a csapatba és lelkes, felvesszük és beengedjük olyan feladatokba, amiből nagy baj lehet.
Darura ültetni olyat, akinek nincs térlátása… Igen, lett már ilyenből halálos baleset. Pedig ez kiszűrhető lett volna, csakhát a HR-esek ugye, nem szeretik a teszteket…
Ördögi kör, de van kiút.
Nem állítom, hogy megszerettetem Önnel a jelentkezők előszűrésének ezt a módját, de mindenképpen szeretném felhívni a figyelmét a létjogosultságára!
Egy mindössze 9 perces online tesztet elvégeztetve a jelöltekkel, a megfelelő szakmai háttérrel bíró szakemberek pontosan megmondják, ki alkalmas az adott feladara, és ki nem.
Én találtam egy ilyen szakembert. 🙂
Farkas Judit a Psyon vezetője nagyon meggyőzött a tegnapi HR reggelin.
Olyannyira, hogy mostantól összekötjük rendszereinket, így aki velünk keres munkatársakat, kérheti, hogy csak a tesztekkel is leválogatott és a pozícióra tökéletesen megfelelő jelölteket vigyük a döntéshozók elé.
Figyelmes kiválasztással elkerülhető, hogy
– lelkes, de pontatlan kollégák egy éjszakai műszak alatt megannyi selejtet termeljenek – akár milliós károkat okozva;
– erkölcsileg nem megbízható, könnyen befolyásolható személyek pl. értékesítési pozíciókat betöltve megrövidítsék a tulajdonosokat, vagy akár csak
– az alacsony monotóniatűrésű embereket pl. ügyfélszolgálati kollégákként alkalmazva, abban a helyzetben találjuk magunkat, hogy mire megtanuljuk a nevüket felállnak és más munka után néznek.
A megfelelő embert, a megfelelő helyre! 🙂
Foglaljon időpontot díjmentes konzultációra!:
Célzott toborzás a Facebookon: a legjobb módszerek cégeknek
Állásportálok vs. Saját toborzó kampány A munkaerőpiac egyre inkább az online térbe helyeződik át, és ebben kiemelt szerepet játszik a közösségi média, különösen a Facebook. A megfelelő álláshirdetés létrehozása azonban nemcsak a technológiai lehetőségek ismeretét igényli, hanem stratégiai gondolkodást is, hogy az ideális jelöltek ne csak lássák, hanem meg is