Kelkó Tamás barátom ismét egy remek cikket írt toborzási témában.
Ezzel a rövid részlettel remélem sikerült felkeltenem az Ön érdeklődését is a téma iránt:

“EGYSZERŰEN VÉGET ÉRT A MUNKAADÓK ARANYKORA
Ez a lényeg, már nem tud bárki, bármilyen béna álláshirdetéssel bármilyen állásportálon embert találni. Ennek a korszaknak végérvényesen vége!

Ha megnézed, az álláshirdetések többsége, min. 90%-a még ma is nélkülöz mindenféle szakmai hozzáértést, még a hr-esek is rettentő béna hirdetéseket írnak. Valahogy úgy kezelik a munkaadók ezt a kérdést, mint a focit, Magyarországon mindenki ért hozzá.

Tényleg? Mert az eredmények viszont nem ezt mutatják, és engem csak az eredmények érdekelnek! Meg tudod-e találni a megfelelő álláshirdetéssel akit keresel, vagy nem, csak ez számít!

Be kell látnod, hogy az álláshirdetés írás is egy szakma, bizony egyre komolyabb szakma. Ez az, ami rendkívül szokatlan sok munkaadó és hr szakember számára, egyszerűen felfogni sem tudják ésszel, hogy a munkaerő toborzás is ugyanolyan szakma, mint:
a mérnök,
az orvos,
a könyvelő,
a tanár,
a kőműves,
a villanyszerelő,
a csillagász,
amit meg lehet és meg kell is tanulni, mert megfelelő szakmai színvonalon csinálva még a mostani nehéz időkben is eredményeket fog produkálni.

De ha felrakom a szokásos “kihívást kereső munkatársat keres piacvezető cég dinamikus csapatába, versenyképes fizetésért” szintű hirdetést, ráadásul ingyenes álláshirdetés formájában, akkor ma már semmi nem fog történni, de jó ember jelentkezni biztos nem fog.

A MUNKAERŐ TOBORZÁS IS EGY SZAKMA
Az álláshirdetés írás és feladás nagyon komoly szaktudást, tapasztalatot, és munkaerőpiac ismeretet kíván, de ez még a munkaadók többsége fejében nem fordult meg! Ha más nem, az eredménytelenség csak rá fogják őket előbb-utóbb kényszeríteni, hogy érdemes profira bízni.

Ahogy a verseny a munkavállalókért egyre fokozódik, vannak már olyan cégek, ahol a marketing költségvetésükből már többet költenek új munkatárs toborzásra, mind vevőszerzésre, mert rájöttek, hogy ezen múlik a jövőjük! Profi munkáltatói márkaépítési tanácsadókat és reklámügynökségeket bíznak meg, hogy oldják meg a munkaerő toborzási problémáikat, akik meg is oldják.

A többiek, akik pedig még fel sem ocsúdtak a helyzetből, hogy már nem olyan egyszerű új munkatársakat találni, emiatt csúnyán le fognak maradni a piaci versenyben, sőt, nem kevés be is fog csukni közülük, mert nem lesz kivel teljesíteni a megrendeléseket.”

A teljes cikket itt tudja elolvasni:
https://www.kelko.hu/egy-fekete-oves-allashirdetes-iro-tanacsai-mi-a-sikeres-allashirdetes-titka/

HA AZONNALI MEGOLDÁST SZERETNE a toborzási kihívásaira, akkor vegye fel velünk a kapcsolatot a honlapunkon keresztül!!!
Kampányaink ára egy fejvadász díjának töredéke, és messze eredményesebb módszerekkel dolgozunk,
mint  más piaci szereplők.