Az előző blogbejegyzésre sok visszajelzés érkezett, ezért úgy gondoltam megosztom az egyik legújabb kampányunk eredményeit is, ahol egy hétvége alatt 297 jelentkezőt toboroznunk a Partnerünknek.

Kecskeméten kellett toborozni, ahol sok jó cég van, tőlük embereket elhozni nem egyszerű feladat.
Szerencsére a kampány elindítása után már egy órával rájöttünk, hogy feleslegesen aggódtunk, itt is kiemelkedően jól teljesít a toborzási módszerünk.
Péntek 11-kor indított kampányunkra 12 órára már több mint 10-en jelentkeztek.

Mit kell ahhoz látniuk, a potenciális munkavállalóknak, hogy “itt és most”, amikor a facebook hírfolyamukban szembetalálkoznak az álláshirdetéssel rögtön jelentkezzenek?
1. Legyen azonnal látható a célcsoportot számára minden lényeges információ -bér, munkarend, elvárások, stb.
2. Az ideális jelentkező ismerjen magára -kulcsfontosságú a megfelelő képek kiválasztása-
3. Azonnal és könnyedén tudjon jelentkezni, ne nehezítsük az elköteleződését önéletrajz bekérésével, elég ha 3-4 jól megfogalmazott kérdésünkre válaszol.

Ha Ön is használ az állások meghírdetésekor facebook hirdetéseket – vigyázat, nem posztról, hirdetéskezelőben létrehozott targetált fizetett hirdetésekről beszélek- és mostantól ezt a 3 szabályt betartja, akkor megtapasztalhatja, hogy a többszörösére fog nőni a jelentkezők száma!

Az első 3 jelentkezőnek ingyenesen fel tudom ajánlani, hogy segítek átnézni a hirdetéseiket és hatékonyabbá tenni azokat.
Elég, ha egy válasz levélben megírja az elérhetőségeit és elküldni az álláshirdetést!

“Teljes mértékben elégedettek vagyunk az önök által kínált szolgáltatással. A jelentkezők nagyon jól meg vannak szűrve.
Köszönjük az összesítő táblázatot, ami jól átlátható és így nagyban megkönnyíti a munkánkat.”
Fejes István
Aqua Food Speed Kft.
ügyvezető

HA AZONNALI MEGOLDÁST SZERETNE, akkor vegye fel velünk a kapcsolatot a honlapunkon keresztül!!!

Kampányaink ára egy fejvadász díjának töredéke, és messze eredményesebb módszerekkel dolgozunk, mint  más piaci szereplők.

Üdv: Gábor