100 toborzási kampány tapasztalata

Esettanulmány 2017. szeptember

Új tanulmányunkban 100 sikeres kampány tapasztalata alapján összefoglaljuk:

  • Mit hatásos megadni az álláshirdetésben?
  • Mit mondhatunk a cégünkről és mit nem?
  • Mit jelent a cég jó és rossz hírneve?
  • Honnan jönnek a jelentkezők?
  • Mik ma a toborzásban az átlagos arányok?

Töltse le a tanulmányt!

 

Red-Down-Arrow

A tanulmány letöltése

Honlapunk magasabb színvonalú működésének biztosítása és a felhasználói élmény növelése érdekében sütiket használunk.

A sütik önmagában semmilyen módon nem képesek a látogatót azonosítani, csak a látogató gépének felismerésére alkalmasak.

A rendszer cookiek alkalmazásának célja, hogy Ön zökkenőmentesen böngészhessen, érvényességi ideje a munkamenet (böngészés) befejezéséig tart.

Google Analytics cookiek alkalmazásának célja, hogy a honlapunk látogatói forgalmáról tájékoztasson minket (pl. napi látogatások). Az automatikusan rögzített IP címeket 24 hónapig tárolja. A cookiet számítógépéről bármikor törölheti, illetve beállíthatja böngészőjét úgy, hogy a cookiek alkalmazását tiltsa.

Adatkezelésünkről bővebben az Adatkezelési tájékoztató-ban olvashat.

x